Saturday 11 November 2017

Enkel forex trading metoden fritt


Enkla strategier Inskickad av Edward Revy den 28 januari 2007 - 07:22. Enkel Forex strategier enkel att använda, lätt att prova. Denna samling av Forex trading strategier och tekniker är dedikerade till att hjälpa handlare i sin forskning och utveckla av användbara handels stilar och handelssystem. Observera alla handlare: Handelsstrategier läggs ut endast för deras pedagogiska syfte. Handelsregler kan tolkas. Planerade risknivåer kan öka dramatiskt under extrema marknadsförhållanden. Använd idéerna och eller ändra dem för att passa din handelsstil, men bara på egen risk. Vi rekommenderar att du testar ditt handelssystem på ett demokonto innan du investerar riktiga pengar. Enkla handelssystem är bra för skickliga nybörjare och mellanhandlare, men kanske inte passar mer erfarna handlare. Hur som helst, hoppa inte över dessa strategier eftersom de kommer att bevara konsekvensen i din lärandeprogress. Avancerade strategier var alla på ett visst enkelt sätt, men senare förbättrades av handlare. Så, att lära sig de grundläggande idéerna bakom enkla strategier hjälper dig i det långa loppet att gå vidare i ditt eget strategibildande. Vi hoppas att du gillar att stanna hos oss Sannligen din, Edward Revy och mitt bästa Forexstrategi Team När du läser kommentarer ser du att när näringsidkare bad mig att rekommendera några specifika strategier på denna webbplats gjorde jag det. Sedan dess har alla enkla strategier sorterats och flyttats, så den gamla numreringen i mina svar kan vara irrelevant för enkla strategier. En annan sak är att varje gång en ny strategi läggs till, kan det vara mycket bättre än de som jag rekommenderade att prova för månader eller år sedan. Så ta bara tid och utforska vår stora strategisamling. Enkla Forex Strategier: Trading Made Simple Anställd Maj 2008 Status: Grand Poopaw 1.488 Inlägg Är det möjligt Ja. För år sedan när jag gick i pension letade jag efter något att göra. Jag deltog i en gratis lokal presentation om trading FX. Mitt sinne sa att vi kan göra det och tjäna pengar också. från reclinerquot. så tortyren började som händer med alla nybörjare. Jag köpte ett säkert brandprogram för 2300. sparar 1.700 av det normala 4000 priset. Man. Jag tänkte på min väg. Det var så svårt att förstå och byta att jag aldrig gjort en krona. i själva verket förlorade jag det mesta. När jag ringde företaget var allt grekiskt för mig. Jag tyckte mycket bra att 19 års utbildning gör. Jag sa att det här är BS och gick vidare till andra system. Jag bytte till demohandel i flera år medan jag studerade gamla diagram. Vad gjorde dem kryssa Varje metod hade en hel del regler, indikatorer. på förstärkaren på. Jag blev äntligen trött på dem alla. Kom ihåg tankarna år innan för att jag kan göra det här. Då varför fick jag sparken regelbundet. så frustrerande. Jag ville ha en metod som var enkel, arbetade på alla tidsramar, enkla regler, få indikatorer. att när jag tittade på mitt enkla diagram det bara ropade ut vad jag behövde göra och utvecklade en metod som är 70-80 vinnare för mig regelbundet. Det tog över 2 år att utveckla denna metod. Jag jobbade hårt. sena nätter och helger till. Jag var så hungrig för framgång. Jag hatar handel 5min-15min-30min diagram. Varför Du måste övervaka varje handel från början till slut och hoppas och ber du gjorde en korrekt post. Jag handlar endast 1 timmars diagram under de första 3 timmarna i USA-OPEN och 4 timmars affärer på natten. Jag kolla på inställningar på 10:00 Pacific, 2:00 och stäng alla 4 timmars affärer vid 6:00 Pacific. Du vaknade någonsin på morgonen och poppade på pennan och hittade dig 150 pips medan du sov. garanterat att sätta ett leende på ditt ansikte och ett skepp i ditt steg. Jag lägger upp många träningsdiagram för att driva det i dina hjärnor vad man ska leta efter och hur lätt det kan vara. Öppna bara ögonen, hjärnan och var uppmärksam och du kommer snart att göra pips. Du lär dig ner vägen att de flesta saker du har lärt dig tidigare är skit. Jag gjorde. Listan över regler i de flesta metoder kommer att vara mest yr. bygga aldrig förtroende. utan förtroende för dina inmatningar och utgångar har du inget värde för dig. Vi har en grupp stora handelsmän som har handlat denna metod i 6-8 månader redan som hjälper dig att hoppa in för att svara på dina frågor också. Jag är mycket skyddande för alla våra medlemmar. Vi har inte en stressig tråd. inget namn kallar tillåtet. Jag tar bort alla som startar några problem. Om du har ett problem PM mig och inte posta det. Om du inte är glad. snälla gå vidare tyst Id gör detsamma för dig. Du vill ha stressfri lärande. kom och var med oss. Verkligen kan inte förstå något. PM mig ditt telefonnummer och bästa tid att ringa och jag rensar upp det för att du tittar på ett FXDD Demo-diagram så vi tittar på samma diagram. Du behöver en MT4-plattform för att kunna använda vår progam. Nyckeln till den här metoden är Indikatorens dynamiska indexindikator för poster och utgångar. Jag använder också en indikator för stokastik (8,3,3). Det är ENDAST använd för att bekräfta riktningen. Inget annat. Vi använder endast Heiken Ashi ljus. det är viktigt. Vi vill att du ska vara en aktiv medlem som ställer frågor, lägger in diagram och gör observationer när det är möjligt. Börja handla ett Demo-konto tills du bygger ditt självförtroende och bara överväga att byta till ett livekonto. Undvik mall som anges nedan och se uppdateringar. Läs hela tråden innan du frågar frågor. DU SKA INTE SÄRSKILDA Se post 25 på sidan 2 för indikatorer. Senaste uppdatering: SIDA 11, Post 156. Tack Cliff En annan uppdatering av Numb3rs - 429 - Pg 48, post 713 UPDATE: Se post 25 Se post 14 amp 15 för TDI amp HA (APB) ljus. Anställd i maj 2008 Status: Grand Poopaw 1 488 Inlägg Jag föredrar att handla 4 timmars diagram på natten. Min mäklare postar nya 4 timmar stearinljus klockan 22:00 min (Stillahavsområdet), 2 am min tid och 6 am min tid. Min sida när jag öppnar mina diagram har 8 öppna diagram. Jag tittar bara på TDI för inställningar när det nya ljuset öppnas. Om jag ser en uppsättning. grön bara korsar rött jag tar handeln. stäng av pennan och gå och lägg dig. Fyra timmar senare (1:50 am) går mitt larm för de nya ljusen och jag tar en titt. om jag ser en ny uppsättning Ill går in och går tillbaka till sängs med det sista larmet vid 5:50 min tid. Jag stänger alla affärer vid den tiden och går tillbaka till sömn. Det finns tillräckligt med inställningar under en normal vecka för att göra 200-500 pips. Stress är noll. Om jag gör någon dagshandel, använder jag 1 timmars diagram på nyhetstid. Alla metoder och tidsramar är svåra och snabba på 5-15 min-diagrammen. Det är där de flesta handlare får tagit slakt och återförsäljarna vet det som sätter oddsen till deras fördel. Jag hatar att övervaka diagrammen ändå. Även om jag skallar på marknaden använder jag 4 timmars diagram med framgång. 4 timmars diagram har mindre ljud, mindre huvudfel, mindre inflytande av nyheter. Bara har många fördelar. Nyckeln till att skapa förtroende är att studera gamla diagram. titta på TDI-rörelserna och hur det ser ut på PA så varje gång du ser samma inställning kommer du att veta att dina odds för framgång är höga. Anställd jan 2011 Status: Medlem 41 Inlägg Stort tack till dig BigE för all hjälp. Anmälan till november 2009 Status: Medlem 27.076 Inlägg Kan vara det här kan vara en hjälp för TDI-amp Heikin Ashi Anställd maj 2008 Status: Grand Poopaw 1.488 Inlägg Anställd maj 2008 Status: Grand Poopaw 1.488 Inlägg Anställd Nov 2009 Status: Medlem 27.076 Inlägg Jag vet inte om det är rätt Behöver du en annan Heikin Ashi Indikator, snälla. Bifogad bild (klicka för att förstora) Anställd okt 2007 Status: Medlem 1.099 Inlägg Kan du snälla ladda upp din mall igen eftersom det här är hur det ser ut när jag laddade det på mitt diagram. 8220So Easy Its Ridiculous8221 Trading System Som du kan se har vi alla komponenter i ett bra Forex trading system. För det första bestämde vi8217ve att det här är ett swing trading system, och att vi kommer att handla på ett dagligt diagram. Därefter använder vi enkla glidande medelvärden för att hjälpa oss att identifiera en ny trend så tidigt som möjligt. Stokastiken hjälper oss att avgöra om det fortfarande är okej för oss att gå in i en handel efter ett glidande medelvärde, och det hjälper oss också att undvika överlåtna och överköpta områden. RSI är ett extra bekräftelsesverktyg som hjälper oss att bestämma styrkan i vår trend. Efter att ha bestämt vår handelsuppställning bestämde vi oss för risken för varje handel. För detta system är vi villiga att riskera 100 pips på varje handel. Vanligtvis, ju högre tidsramen desto mer pips borde du vara villig att riskera eftersom dina vinster oftast blir större än om du skulle handla på en mindre tidsram. Därefter definierade vi tydligt våra regler för in - och utträde. Vid denna tidpunkt skulle vi börja testfasen genom att börja med manuell backtest. Here8217s ett exempel på en lång handel setup: Om vi ​​gick tillbaka i tiden och tittat på det här diagrammet, skulle vi se att enligt våra systemregler skulle det vara en bra tid att gå länge. För att backtest skulle du skriva ner till vilket pris du skulle ha angett, din stoppavbrott och din exitstrategi. Då skulle du flytta diagrammet ett ljus åt gången för att se hur handeln utvecklas. I det här fallet skulle du göra några anständiga pips. Du kunde ha köpt dig något trevligt efter den här handeln. Du kan se att när de rörliga medelvärdena passerar i motsatt riktning, var det en bra tid för oss att avsluta. Självklart kommer inte alla dina affärer att se här sexigt ut. Vissa kommer att se ut som fula kvigor, men du bör alltid komma ihåg att vara disciplinerad och hålla fast vid dina handelssystemregler. Here8217s ett exempel på en kort orderingång för 8220So Easy It8217s Ridiculous8221-systemet. Vi kan se att våra kriterier är uppfyllda, eftersom det var ett glidande medelvärde, stokastiska visade nedåtgående momentum och ännu inte i översoldsområde och RSI var mindre än 50. Vid denna tidpunkt skulle vi gå in kort. Nu skulle vi registrera vårt inträdespris, vår stoppförlust och avslutningsstrategi, och flytta sedan diagrammet fram ett ljus åt gången för att se vad som händer. Boo yeah baby Som det visar sig var trenden ganska stark och paret släppte nästan 800 pips innan en annan crossover gjordes. Nu är det här löjligt lätt. Vi vet att du8217re troligen tror att det här systemet är för enkelt att vara lönsamt. Jo sanningen är att det är enkelt. Du borde inte vara rädd för någonting that8217s enkelt. Faktum är att det finns en akronym som du ofta ser i handelsvärlden kallad KISS. Det står för att hålla det enkelt dumt Det betyder i grunden att valutahandeln don8217t måste vara komplicerad. Du behöver inte ha en zillionindikator på ditt diagram. Att hålla det enkelt kommer i själva verket att ge dig mindre huvudvärk. Det viktigaste är disciplin. Vi kan nog stressa det nog. Jo, det kan vi. DU MÅSTE ALLTID STICKA I DIN HANDELSRESULTATSREGLER Om du har testat ditt Forex-system grundligt genom backtestning och genom att handla det live på en demo i minst 2 månader, då borde du känna dig trygg nog att veta så länge du följer dina regler , kommer du att sluta lönsam på lång sikt. Lita på ditt system och lita på dig själv Om du vill se några exempel på något lite mer komplicerade valutahandeln, ta en titt på Huck8217s HLHB-system eller Pip Surfer8217s Cowabunga-system. Spara dina framsteg genom att logga in och markera lektionen komplett

No comments:

Post a Comment